OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Opći uvjeti poslovanja vrijede za sve ugovorene usluge koje pruža društvo Banana Kreativni Online Marketing j.d.o.o., Centar 306, 52203 Medulin, OIB: 08307551473 (dalje: Banana j.d.o.o.) i kao prilog predstavljaju sastavni dio ugovora. Ukoliko su posebnim ugovorom dogovoreni drugačiji uvjeti poslovanja, vrijede oni uvjeti iz ugovora. Ovi OPĆI UVJETI POSLOVANJA, izmijenjeni i dopunjeni, vrijede za oglašavanje u Republici Hrvatskoj od dana 31.05. 2018. g.
PRIHVAT NARUDŽBE
Članak 1.
- Narudžbe se primaju se isključivo u pisanom obliku ( E-mail), pri čemu je potrebno naznačiti naziv usluge ili usluga, trajanje, sve zahtjeve koje naručitelj želi da se naprave, rokove isporuke I dr. Nakon zaprimanja narudžbe Banana j.d.o.o. šalje klijentima ponudu za plaćanje . U slućaju prihvaćanja ponude – Naručitelj će pisanim putem obavijestiti Banana j.d.o.o. te izvršiti uplatu po ponudi.
Članak 2.
- Nakon prihvaćanja ponude naručitelj je dužan izvršiti uplatu u dogovorenom roku. Naručitelj ima pravo u bilo kojem trenutku odustati od narudžbe, odnosno do trenutka plaćanja prema ponudi.
- Nakon izvršenog plaćanja i danom kada je uplata evidentirana na poslovnom računu Banana j.d.o.o. počinje suradnja I kreće se sa izvršenjem usluge – prema uvjetima iz narudžbe /ponude /specifikacije.
UVJETI, NAČIN I ROK PLAĆANJA
Članak 3.
- Ugovorne strane su suglasne da se obračun ukupne cijene usluga od strane Banana j.d.o.o., kao i obveza plaćanja na strani Naručitelja prema Banana j.d.o.o., smatra prihvaćanjem svake nove ponude od strane Naručitelja pismenim putem.
- Naručitelj se obvezuje usluge Banana j.d.o.o plaćati unaprijed, prema izdanoj ponudi, odnosno prije samog izvršenja usluga, ili po računu ako je Banana j.d.o.o unaprijed pismeno odobrio odgodu plaćanja usluga Naručitelju.
- Banana j.d.o.o je dužan prije samog početka isporuke usluge predati Naručitelju ponudu ili račun u toku ili nakon isporuke (dostavom računa putem e-maila ili poštom).
- Uslugu izrade Web Stranice Naručitelj može platiti u punom iznosu ili u dva dijela, osim ako nije drugačije dogovoreno. U vidu predujma Naručitelj se obvezuje uplatiti barem 50% ukupne cijene usluge kao dokaz o narudžbi, osim ako Banana j.d.o.o nije drugačije odobrio. Ostatak, u slučaju plaćanja u dva dijela ili više dijelova, se Naručitelj obvezuje uplatiti najkasnije do neposredno prije same primopredaje, odnosno izvršenja usluge. Uplatom 50% ugovorenog iznosa smatra se garancijom da klijent zaista naručuje uslugu i da Banana j.d.o.o. može krenuti sa početkom izvršavanja usluge. Naručitelj nema pravo na povrat predujma u slučaju otkaza.
- Uslugu godišnjeg održavanja web stranice, ako Naručitelj ugovori; Naručitelj se obvezuje plaćati u jednakim mjesečnim anuitetima, najkasnije do 5. u mjesecu za tekući mjesec po cijeni koja je ugovorena ili jednokratno unaprijed u punom iznosu prije početka izvršenja usluge. Usluga održavanja Web stranice ugovara se na period od godine dana, a u slučaju da Naručitelj u bilo kojem trenutku poželi otkazati uslugu, o tome će obavijestiti Banana j.d.o.o minimalno 30 dana unaprijed. Stavke ove usluge navedene su u Specifikaciji.
- Usluge izrade oglasnih kampanja, oglasa i marketinga na internetu, Naručitelj će plaćati unaprijed u cijelosti prema ponudi za tekuć mjesec, minimalno 3 dana prije početka oglašavanja po cijeni koja je unaprijed ugovorena za određeni vremenski period ili tekući mjesec . Usluga izrade oglasnih kampanja i oglasa ugovara se unaprijed za unaprijed određeni vremenski period, a u slučaju da Naručitelj u bilo kojem trenutku poželi otkazati uslugu koju Konzultant izvršuje, o tome će obavijestiti Banana j.d.o.o minimalno 10 dana unaprijed.
- Usluge izrade strategija i planova Naručitelj će platiti u cijelosti ili u najviše dva dijela. U vidu predujma Naručitelj se obvezuje uplatiti minimalno 50% ukupne cijene usluge kao dokaz o narudžbi. Ostatak se Naručitelj obvezuje uplatiti neposredno prije same primopredaje, odnosno izvršenja usluge. Uplatom 50% ugovorenog iznosa smatra se garancijom da klijent zaista naručuje uslugu i da Banana j.d.o.o. može krenuti sa početkom izvršavanja usluge. Naručitelj nema pravo na povrat predujma u slučaju otkaza.
- Usluge optimizacije web stranice i oglasnih kampanja radi povećanja rezultata , Naručitelj se obvezuje platiti unaprijed u punom iznosu. Usluga optimizacije ugovara se unaprijed za unaprijed određeni vremenski period, a u slučaju da Naručitelj u bilo kojem trenutku poželi otkazati uslugu, o tome će obavijestiti Konzultanta minimalno 30 dana unaprijed. Za usluge optimizacije konzultant ne može jamčiti Naručitelju nikakve vidljive rezultate niti uspješno izvršenje usluge te u slučaju neuspjeha Naručitelj nema pravo na žalbu i povrat sredstava .
- Usluge vizualnog i grafičkog dizajna te tiska i printa Naručitelj se obvezuje plaćati unaprijed u punom iznosu. Za izvršenu uslugu Naručitelj nema pravo na žalbu i povrat sredstava.
- Naručitelj je dužan izvršiti uplatu u roku od 7 (sedam) kalendarskih dana od dana primitka ponude/računa, osim kada je drugačiji rok dospijeća naveden na ponudi/računu, u kojem slučaju je Naručitelj dužan platiti račun u roku koji je naveden na ponudi/ računu.
UVJETI, ROKOVI I NAČINI ISPORUKE
Članak 4.
- Proizvodi i usluge će biti pripremljeni i isporučeni u prema dogovorenoj kvaliteti, dizajnu i specifikacijama sukladno dogovoru između Naručitelja I Banana j.d.o.o.navedenom u Specifikaciji, Narudžbi ili Ponudi.
- Banana j.d.o.o. se obvezuje isporučiti usluge u rokovima dogovorenim između Konzultanta i Naručitelja prilikom prihvata narudžbe. U slučaju da ništa posebno nije ugovoreno, standardni rok isporuke određuje Banana j.d.o.o.
- Ugovoreni rok isporuke počinje teći od dana evidentirane uplate od strane Banana j.d.o.o. u što se ne ubrajaju subote i nedjelje te državni i vjerski blagdani.
OTKAZ NARUDŽBE
Članak 5.
- Pisanu narudžbu, pisanim putem potvrđenu, Naručitelj može otkazati bez pravnih posljedica najkasnije 5 radnih dana (pet radnih dana) nakon uplate i prihvaćanja ponude, uz pisano obrazloženje, a Banana j.d.o.o. će uvažiti otkaz i izvršiti povrat sredstava .
- U protivnom Naručitelj plaća sljedeću naknadu cijene naručene usluge:
- u slučaju otkazivanja od 5 do 14 dana nakon prihvaćanja ponude i uplate sredstava – 50%
- u slučaju otkazivanja od 14 do 30 dana nakon prihvaćanja ponude i uplate sredstava – 70%
- u slučaju otkazivanja nakon 30 dana nakon prihvaćanja ponude i uplate sredstava – 100%
- Otkaz usluge izrade Web Stranice : Uplata od 50% ugovorenog iznosa smatra se garancijom da klijent zaista uslugu naručuje. U slučaju otkazivanja do 5 radnih dana nakon prihvaćanja ponude i uplate sredstava – Naručitelj ima pravo na povrat od 50% iznosa predujma ( 25% ukupno ugovorenog iznosa ) . Naručitelj nema pravo na povrat predujma u slučaju otkaza nakon isteka 5 radnih dana. U slućaju da je naručitelj uslugu unaprijed uplatio u cijelosti – Naručitelju će biti vraćeno 50% iznosa plus dio predujma – 50% predujma do 5 radnih dana i 0% predujma nakon 5 radnih dana od narudžbe.
- Na otkaz usluge održavanja web stranice Naručitelj primjenjuje se prava iz točke 2.
- Na otkaz usluge izrade marketing kampanja i oglašavanja Naručitelj nema pravo na povrat.
- Na otkaz usluge optimizacije web stranice Naručitelj nema pravo na povrat.
- Otkaz usluge izrade strategija i planova : Uplata od 50% ugovorenog iznosa smatra se garancijom da klijent zaista uslugu naručuje. U slučaju otkazivanja do 5 radnih dana nakon prihvaćanja ponude i uplate sredstava – Naručitelj ima pravo na povrat od 50% iznosa predujma ( 25% ukupno ugovorenog iznosa ) . Naručitelj nema pravo na povrat predujma u slučaju otkaza nakon isteka 5 radnih dana. U slućaju da je naručitelj uslugu unaprijed uplatio u cijelosti – Naručitelju će biti vraćeno 50% iznosa plus dio predujma – 50% predujma do 5 radnih dana i 0% predujma nakon 5 radnih dana od narudžbe.
- Na otkaz usluge vizualnog i grafičnog dizajna Naručitelj ima pravo na povrat do 5 radnih dana od narudžbe. Nakon isteka 5 radnih dana Naručitelj nema pravo na povrat.
- U slućaju otkaza i odobrenja povrata Banana j.d.o.o. će Naručitelju napraviti storno i povrat sredstava unutar 30 dana od obavijesti o odobravanju povrata.
REKLAMACIJE
Članak 6.
- Naručitelj je dužan isporučene usluge odmah po primitku ili u dogovoru sa konzultantom u fazi izrade na uobičajeni način pregledati ili ih dati na pregled neovisnoj stručnoj osobi (o svom trošku). U slučaju tiskanih materijala, naručitelj je dužan prije naloga o tiskanju pregledati matrijale i odobriti tisak.
- Naručitelj se obvezuje Banana j.d.o.o.bez odgađanja obavijestiti o vidljivim nedostacima ili eventualnim propustima u roku od 5 radnih dana nakon izvršenja usluge.
- Reklamaciju na eventualne nedostatke isporučenih usluga je dužan dostaviti Konzultantu bez odgađanja prije, u toku ili nakon isporuke, u pisanom obliku.
- Pisane reklamacije iz ovog članka Ugovora moraju biti dostavljene na e-mail Konzultanta i trebaju sadržavati podatke o:
- datumu primitka uočavanja nedostatka i datumu podnošenja reklamacije;
- nedostatku zbog kojeg se reklamacija podnosi;
- nedostatak mora biti konkretno i što jasnije opisan kako bi Konzultant mogao izvršiti procjenu nedostatka i adekvatno postupanje, odnosno otklanjanje nedostatka i predviđeni rok, ili pronalazak alternativnog rješenja;
ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 7.
- Ovi OPĆI UVJETI POSLOVANJA su obvezatni. Sve moguće nesporazume ugovorne strane obvezuju se rješavati sporazumno, a ukoliko to nije moguće nadležan je sud u Puli.
- Ovi OPĆI UVJETI POSLOVANJA primjenjuju se na neodređeno vrijeme ili do dopune istih, a stupaju na snagu danom potpisa ugovora ili danom prihvata narudžbe.
.